31.7.13

το καλοκαίρι

ζω για όλα τα καλοκαίρια.

τόσο άδικο για τους χειμώνες, λυπηρό για την άνοιξη και απογοητευτικό για το φθινόπωρο.

να καίει το δέρμα μου, να σφίγγει, να γλυκαίνει από το αλάτι, να ομορφαίνουν τα μάτια μου, να μπλέκονται τα μαλλιά μου.

να κολλάνε οι βλεφαρίδες, να μακραίνουν!
ποιος μιλάει για μεικ απ το καλοκαίρι..

οι φακίδες..

όπου να'ναι θα μυρίσει θάλασσα και καλαμιές, λίγη δύναμη για έναν μικρό χειμώνα.

κι όταν είσαι στο Αιγαίο, το ξημέρωμα μοιάζει τόσο με το σούρουπο..
το βέρτιγκο του ταξιδευτή.


p.s: φωτογραφία..
από τη σειρά φωτογραφιών που κάνω για τα μαντήλια μου, που λόγω περιορισμένου χρόνου, θα ολοκληρωθεί τον Σεπτέμβριο!!

Σας φιλώ!
Θα βρεθούμε στα νησιά.
Σ.

facebook / instagram

8 comments:

the muse and the ladybug said...

kαι θα σε ρώταγα τι γίνεται με τα μαντήλια! τέλεια φωτό!

sofia said...

έρχονται από Σεπτέμβρη!! μαζί με τα σχολεία!! ;)
ευχαριστώ πολύ!!

Cloudline Chic Flows said...

I can't wait for September together with your scarves :) <3 Enjoy your summer sunkissed girlie

Unknown said...

ραντεβου στις παραλιες της συρου ή στο επισκοπιο ψάχνοντας το σπίτι της μαρίνας και την χίμαιρά μας.
με το φουλάρι σου φυσικά. εγώ έχω ήδη από τώρα :)
καλό καλοκαίρι.

sofia said...

@Eleni,σε περιμένουμε και εσένα στη Σύρο!!

@Nileta, αχ αυτή η χίμαιρα.. ανυπομονώ..

σας φιλώ και τις δύο!!

Angelina said...

ωωωω, καλοκαίρι!

Εύχομαι να περάσεις τέλεια και ανυπομονώ να δω τα φουλάρια σου!

φιλιά!

Fourfourina said...

Εξαιρετική...

sofia said...

ευχαριστώ πολύ!! :)